Časté dotazy

Časté dotazy k Internetu

Mohu si během užívání internetového připojení změnit tarif? A jak?
Změnu je možné provést prostřednictvím e-mailu info@avlan.cz nebo telefonicky. Uvedete číslo Vaší smlouvy, Vaše kontaktní údaje a změny, které chcete provést. O vše ostatní se postaráme.
Tarif lze upravit po dohodě i v průběhu měsíce.Zpravidla se využívá změna k dalšímu 1.dni následujícího měsíce.
Mám problémy s připojením, co mám dělat?

• Zkontrolujte, že nemáte zakázanou síťovou kartu.
• Používáte-li bezdrátové připojení v notebooku, zkontrolujte si nastavení bezdrátového adaptéru, a jestli je aktivní (kombinace funkčních kláves, tlačítko nebo spínač na notebooku).
• Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájení přijímací jednotky.
• Nefunguje-li připojení, zkuste odpojit ze zásuvky a za 20 sekund opět připojit napájení jednotky. Po cca 2 minutě zkuste připojení znovu.
• Zkontrolujte zdravotní stav svého PC – stav pevného disku, velikost volného místa na disku, přítomnost virů spyware a jiného škodlivého software.

Jaká je technická specifikace optického připojení k internetu?

• Konkrétní rychlost připojení k internetu se liší v závislosti na zvoleném tarifu. Podívejte se na naši nabídku a vyberte si tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat.
• Služba je poskytována zpravidla prostřednictvím technologie Ethernet portu za konvertorem.
• Každá optická trasa je monitorovaná 24/7 „nonstop“ pro případ poruchy.
• Připojení pomocí protokolu IPv4 a IPv6
• Na žádném tarifu neplní uplatněn FUP (bez omezení dat).
• Agregace 1:1 až 1:4 podle dohody.
• Služba je předávána na ethernet rozhraní RJ-45/10Gb/1Gb/100Mb.


Časté dotazy k PCO

Co je zapotřebí pro napojení objektu, který je už zabezpečován elektronickými zabezpečovacími systémy, na pult centralizované ochrany?
Pro funkční přenos informací z již zabezpečeného, objektu a jeho následnému napojení k PCO. Je nezbytný komunikátor, který podporuje náš pult centrální ochrany. Je také nezbytné zajistit přenosové trasy pro komunikaci. Na moderní PCO lze připojit každý na trhu dostupný bezpečnostní systém.
Jak jsou zajištěny bezpečnostní systémy pro případ výpadku elektrického proudu?
Při výpadku napájecí elektrické energie v objektu systém využívá záložní zdroj „akumulátor”.
Po vyčerpání akumulátoru většinou v řádech dnů systém přejde do hibernace.
Dispečer Vás to o výpadku napájení a nízkého stavu akumulátorů, průběžně informuje.
Pro případ nedostupnosti kontaktních osob se vychází z požadavků uvedených v zásahovém plánu.
Jak funguje klientské heslo?
Klientské heslo se využívá k ověření identity pověřených osob ve střeženém objektu, a to nejenom na místě při kontrole výjezdovou jednotkou, ale také při telefonickém kontaktu dispečinku a klienta. V praxi to znamená – klient potřebuje zjistit informace např. v kolik hodin byla zakódována jeho firma či kdy byl poslední poplach v objektu a podobně. Operátor si otevře elektronickou kartu objektu a žádá heslo. V případě správné odpovědi poskytne požadované informace. Někteří klienti volí možnost např. třetího písmena ve slově, které je heslem. Tato možnost se využívá zřídka, především v případechkdyž se klient nachází v prostředí, kde může být heslo odtajněno. Komunikační klientské heslo nezaměňujte s PIN kódem pro ovládání bezpečnostního systému EZS.

Časté dotazy k Elektro

Je možné u vás objednat komplet elektro rozvody včetně revize?
Ano, dodáváme komplet nebo zvlásť jak požaduje zákazník.
Provádíte rekonstrukce nevyhovujího osvětlení?
Ano, včetně nákresu a výpočtu dle normy na pracovní místo dle jeho zařazení.

Ostatní dotazy

Jste plátci DPH?
Ano, jsme.